Klagomålsansvarig hos Eligo Asset Management AB är:
Alf-Peter Svensson DLA Piper Advokatbyrå
Telefon 08-614 49 00
E-mail: alf-peter.svensson@dlapiper.com
Eligo Asset Management AB
Att. Klagomålsansvarig
Storgatan 38
903 26 Umeå
Klagomål skall besvaras sakligt och korrekt och på kundens begäran skriftligen.
Är klagomålet att betrakta som ett enkelt fel eller missförstånd bör detta åtgärdas genast. Kan uppdragstagararen inte besvara ärendet inom 14 dagar från den dag klagomålet togs emot ska kunden bli skriftligt informerad om handläggningen av ärendet och hur det ligger till.
Så går du vidare
Om du inte är nöjd med vårt beslut kan du vända dig till Konsumenternas Bank- och finansbyrå, en opartisk instans, som ger konsumentupplysning och information i frågor av finansiell karaktär.
Konsumenternas Bank- och finansbyrå
Konsumenternas Försäkringsbyrå
Box 24215, 104 51 Stockholm, Besöksadress: Karlavägen 108
Telefon 0200 - 22 58 00,
+46 8 22 58 00 (från utlandet)
Telefontid är vardagar 9 - 12
Du kan också kontakta Allmänna Reklamationsnämnden eller få frågan prövad i allmän domstol.
Allmänna Reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm